کامپرشن تراپی فیزیوتراپی

کامپرشن تراپی و وازوترین در فیزیوتراپی

۲۳ شهریور, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته روش های درمانی, کامپرشن تراپی

کامپرشن تراپی و وازوترین در فیزیوتراپی گاهی تصور میشود دستگاه کامپرشن تراپی تنها برای کاهش ورم و درمان آن بکار میرود، اما باید گفت علاوه

درای نیدلینگ

درمان آسیب و گرفتگی پا در ورزش رزمی با درای نیدلینگ

۱۵ شهریور, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته درای نیدلینگ, روش های درمانی

درمان آسیب و گرفتگی پا در ورزش رزمی با درای نیدلینگ انقباضات شدید و دردناک عضلات منجر به گرفتگی ماهیچه ای شده که این حالت

درمان دردهای کشاله ران با درای نیدلینگ

۷ مرداد, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته درای نیدلینگ, روش های درمانی

درد در بخش کشاله ران بارزترین علامت آسیب محسوب میشود. در ابتدا یک درد شدید و آزار دهنده ایجاد شده که رفته رفته ملایم تر، گنگ تر و مبهم تر میشود. احساس صدا دادن کشاله در زمان آسیب میتواند نشانه ای از پارگی فیبرهای عضلات ادداکتور رانی باشد. در صورت پارگی فیبرهای عضلانی، ناحیه متورم شده و ممکن است کبودی و خون مردگی ایجاد کند. در صورت درگیری عضلات داخلی ران، درد به نواحی مجاور نیز سرایت میکند. درد داخل ران تا زانو را فراگرفته و گاهی به عناصر لگنی، دستگاه تناسلی و ادراری نیز سرایت میکند.

درمان آسیب دیدگی ماهیچه دوقلوی پشت ساق با درای نیدلینگ

۳۰ تیر, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته درای نیدلینگ, روش های درمانی

با توجه به نوع فعالیت عضله دوقلوی پشت ساق، این عضله در بیشتر ورزشکاران شانس آسیب دیدگی دارد اما در ورزشهایی که با سرعت و تغییر جهت ناگهانی همراه است بیشتر صدمه میبیند. ورزشهای پرشی، راکتی، فوتبال و راگبی از جمله ورزشهایی هستند که گاستر را متحمل نیروهای بیش از حد میکنند. توجه و تمرکز زیاد از حد بدنسازان به پرورش عضله دوقلوی پشت ساق هم میتواند، موجب درگیری این ماهیچه بشود.

کاربردهای درمانی لیزر پرتوان فیزیوتراپی

۱۴ تیر, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته روش های درمانی, لیزر پرتوان فیزیوتراپی

مشکلاتی که با لیزر پرتوان قابل درمان هستند شامل دردهای سیاتیکی، تنیس البو یا سندروم آرنج تنیس بازان، سندروم تونل کارپال، شانه یخ زده، سردردهای گردنی و میگرنی، دردها و مشکلات مفصل فک، فلج صورت یا فلج بل، دردهای لگنی و بسیاری دیگر از ضایعات اسکلتی-عضلانی است. کلینیک فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد با بکارگیری امواج پرتوان لیزر در کنار سایر روشهای تخصصی درمانی، کوتاهترین مسیر بهبودی را ممکن ساخته است

درمان دردهای ناحیه باسن و لگن با درای نیدلینگ

۲۶ خرداد, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته درای نیدلینگ, روش های درمانی

عضله بزرگ لگنی یا گلوتئوس ماکسیموس در اکثر بیماران مبتلا به کمر درد، درگیری دارد. لذا آزادسازی فیبرهای آن در درمان بیماران کمر درد کمک کننده است. تریگر پوینت های واقع در عضله گلوتئوس ماکسیموس، منجر به درد کمر و پا شده و ممکن است با درد سیاتیک اشتباه گرفته شود.