کاربردهای درمانی لیزر پرتوان فیزیوتراپی

۱۴ تیر, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته روش های درمانی, لیزر پرتوان فیزیوتراپی

مشکلاتی که با لیزر پرتوان قابل درمان هستند شامل دردهای سیاتیکی، تنیس البو یا سندروم آرنج تنیس بازان، سندروم تونل کارپال، شانه یخ زده، سردردهای گردنی و میگرنی، دردها و مشکلات مفصل فک، فلج صورت یا فلج بل، دردهای لگنی و بسیاری دیگر از ضایعات اسکلتی-عضلانی است. کلینیک فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد با بکارگیری امواج پرتوان لیزر در کنار سایر روشهای تخصصی درمانی، کوتاهترین مسیر بهبودی را ممکن ساخته است

درمان آسیب همسترینگ

۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته درای نیدلینگ, روش های درمانی

همسترینگ در ورزشکاران بسیار در معرض آسیب قرار دارد. بویژه در ورزشهای سرعتی مانند ورزشهای دو و میدانی، اسکی و هاکی. در حین ورزشهای سرعتی و تغییر جهت دادن ناگهانی، همسترینگ نیروی فوق العاده ای برای کنترل مفصل زانو ایجاد میکند تا ثبات لازم را فراهم سازد.

علت گردن درد

۱۷ تیر, ۱۳۹۵ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته ستون فقرات, ستون فقرات گردنی, مطالب آموزشی

اگر چه گردن درد نسبت به کمر درد شیوع کمتری دارد اما میلیون ها نفر در طول زندگی خود دردهای گردنی و درد در بازو و دست که ناشی از آسیب گردن است را تجربه میکنند. علت گردن درد در بسیاری از موارد ناشناخته میماند و از جمله دلایلی است که مانع رسیدن به نتیجه مطلوب در بیمار مبتلا به گردن درد میشود. در مقاله پیشین مقدمه ای را درباره ساختار کلی ستون فقرات بررسی کردیم و در مبحث پیش رو درباره ساختار گردن، علل ایجاد درد و علایم مشکلات گردنی صحبت خواهیم کرد. درد گردن میتواند ناشی از آسیب در هر یک از ساختارهای گردن مانند اعصاب، عضلات، استخوانها (مهره ها) و دیسک بین مهره ای باشد.