دردها با آرامش خوب میشوند

دردها با آرامش خوب میشوند، در فیزیوتراپی آرامش تنها یک شعار نیست بلکه الگوی ما در مواجه با درد و دردمند است. آرامش کلید موفقیت ما در درمان مشکلات مفصلی و عضلانی است. بیمار دردمند به دور خود هاله ای از ناخوشی ها، ناراحتی ها، استرس، اضطراب، نگرانی و… دارد که مانع از اثرگذاری مدالیته های درمانی بر بدنش میشود. گویی که سپری در پیرامون بیمار است که نه اجازه خروج درد را میدهد و نه اجازه ورود مولفه های ضد درد را.

انگار که بیمار ناخواسته در برابر کارهای درمانی گارد گرفته و خود را به دست درمانگر نمی سپارد. ما آموخته ایم که ابتدا باید این حصار را بشکنیم تا راهی به اندام مبتلای بیمار بیابیم. و چه راهی اثرگذارتر از آرامش. با این شیوه بیمار خود را رها کرده و عضو مبتلا را آماده ی پذیرش درمان میکند. لذا آرامش تنها یک جمله زیبا نیست، بلکه یک مدالیته درمانی موثر در فیزیوتراپی آرامش است.

به تازگی افرادی سودجو با کپی برداری از نام و شعار فیزیوتراپی آرامش سعی در گمراه کردن بیماران دارند. برخی با قرار دادن نامی مشابه فیزیوتراپی آرامش و برخی دیگر با سو استفاده از شعار “دردها با آرامش خوب میشوند” و در مواردی حتی با عنوان اینکه مرکزی مورد تایید فیزیوتراپی آرامش هستند و یا شعبه تازه ای از فیزیوتراپی آرامش هستند برای خود کسب اعتبار میکنند.

متاسفانه با پیگیری و حتی تماس تلفنی با این افراد، و تشویق ایشان به حذف نام و شعار فیزیوتراپی آرامش، همچنان به گمراه کردن مراجعین بی اطلاع میپردازند. با توجه به اینکه در تماس های مختلفی از سوی مراجعین، این مسئله عنوان شده و حتی برخی از بیماران به گمان اینکه، آن مرکز مورد تایید و یا شعبه ای از فیزیوتراپی آرامش است، تا مدتها برای درمان به آن مرکز مراجعه میکرده اند، برای پیشگیری از هرگونه آسیب احتمالی به بیماران و اطلاع رسانی در این خصوص بر آن شدیم تا با انتشار این مطلب به آگاهی برسانیم، فیزیوتراپی آرامش با مسئولیت فنی فیزیوتراپیست صادق زراعتکار، در حال حاضر تنها و تنها در سعادت آباد تهران فعال بوده و در هیچ منطقه دیگری از تهران و در هیچ شهر دیگری شعبه ای ندارد و هر گونه ادعا در این زمینه بی اساس است. همچنین هر گونه نامگذاری مشابه و سو استفاده از شعار فیزیوتراپی آرامش -دردها با آرامش خوب میشوند- دلیلی بر مورد تایید بودن این مراکز از جانب موسس و مسئول فنی فیزیوتراپی آرامش نیست.

لذا از شما بیماران محترم خواهش میکنیم تنها از طریق شماره های اعلام شده در صفحه تماس با ما، و یا شماره تلگرام ۰۹۳۵۴۴۶۲۶۵۳، با ما در ارتباط باشید و پیش از انتخاب مرکز درمانی خود اطلاعات دقیق مربوط به مرکز را بررسی کنید.