درد پا در اثر ایستادن طولانی، درمان با لیزر و درای نیدلینگ

۲۷ مهر, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته درای نیدلینگ, روش های درمانی, لیزر پرتوان فیزیوتراپی

درد پا در اثر ایستادن طولانی، درمان با لیزر و درای نیدلینگ ایستادن های طولانی مدت و تکرار شونده بویژه در افرادیکه به دلایل شغلی

درای نیدلینگ

درمان آسیب و گرفتگی پا در ورزش رزمی با درای نیدلینگ

۱۵ شهریور, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته درای نیدلینگ, روش های درمانی

درمان آسیب و گرفتگی پا در ورزش رزمی با درای نیدلینگ انقباضات شدید و دردناک عضلات منجر به گرفتگی ماهیچه ای شده که این حالت

درمان شین اسپلینت یا درد ساق پا با درای نیدلینگ

۲۸ مرداد, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته درای نیدلینگ, روش های درمانی

درمان شین اسپلینت یا درد ساق پا با درای نیدلینگ به دردهای ناحیه ساق پا، شین اسلینت گفته میشود. بدنبال فعالیتهایی همچون دویدن طولانی و

درمان دردهای کشاله ران با درای نیدلینگ

۷ مرداد, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته درای نیدلینگ, روش های درمانی

درد در بخش کشاله ران بارزترین علامت آسیب محسوب میشود. در ابتدا یک درد شدید و آزار دهنده ایجاد شده که رفته رفته ملایم تر، گنگ تر و مبهم تر میشود. احساس صدا دادن کشاله در زمان آسیب میتواند نشانه ای از پارگی فیبرهای عضلات ادداکتور رانی باشد. در صورت پارگی فیبرهای عضلانی، ناحیه متورم شده و ممکن است کبودی و خون مردگی ایجاد کند. در صورت درگیری عضلات داخلی ران، درد به نواحی مجاور نیز سرایت میکند. درد داخل ران تا زانو را فراگرفته و گاهی به عناصر لگنی، دستگاه تناسلی و ادراری نیز سرایت میکند.

درمان آسیب دیدگی ماهیچه دوقلوی پشت ساق با درای نیدلینگ

۳۰ تیر, ۱۳۹۶ - فیزیوتراپیست صادق زراعتکار - در دسته درای نیدلینگ, روش های درمانی

با توجه به نوع فعالیت عضله دوقلوی پشت ساق، این عضله در بیشتر ورزشکاران شانس آسیب دیدگی دارد اما در ورزشهایی که با سرعت و تغییر جهت ناگهانی همراه است بیشتر صدمه میبیند. ورزشهای پرشی، راکتی، فوتبال و راگبی از جمله ورزشهایی هستند که گاستر را متحمل نیروهای بیش از حد میکنند. توجه و تمرکز زیاد از حد بدنسازان به پرورش عضله دوقلوی پشت ساق هم میتواند، موجب درگیری این ماهیچه بشود.