مشاوره رایگان فیزیوتراپی

مشاوره رایگان فیزیوتراپی یکی از خدمات نوین مرکز فیزیوتراپی آرامش در سعادت آباد تهران است. سالیانه ما به بیماران زیادی مشاوره میدهیم و کمک میکنیم که سطح آگاهی افراد درباره نوع خدمات فیزیوتراپی بالاتر برود تا بتوانیم نقش خود را به عنوان بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران کامل کنیم. پیش از ورود به توضیحات بیشتر چنانچه تا همین جای متن احساس میکنید نیاز به مشاوره رایگان فیزیوتراپی دارید با شماره 09212802270 تماس بگیرید، و یا به همین شماره نام و نام خانوادگی و محل درد خود را پیامک کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. همچنین با شماره 88681746 میتوانید در ارتباط باشید و نوبت فیزیوتراپی تخصصی دربافت کنید.

مشاوره فیزیوتراپی چیست

یکی از دغدغه های بیماران این است که پیش از شروع جلسات فیزیوتراپی از اینکه آیا راه درمانی ایشان فیزیوتراپی هست یا خیر مطمئن شوند. یکی از سوالات همیشگی بیماران این است که درد فعلی من به چه تخصصی مربوط است؟ مثلا اگر درد شانه دارم باید به کجا مراجعه کنم؟ کمر درد دارم به چه متخصصی بروم؟ سیاتیک دارم دکتر من کدام است؟ گردن دردی که به دست تیر میکشد کجا مراجعه کنم؟ متخصص زانو درد چه کسی است؟ درد سیاتیک به چه دکتری مربوط است؟ برای دیسک کمر و گردن به پیش چه دکتری بروم؟ آسیب بدنسازی باید کجا

بروم؟ تریگر پوینت چه دکتری باید رفت؟ درد باسن، لگن و دنبالچه کجا بروم؟ برای اصلاح فرم بدن و فرم دهی بدن به چه کسی مراجعه کنم؟ گودی کمر، زانوی ضربدری، شانه گرد شده و... همه این موارد از مهمترین نکاتی است که ذهن بیماران را درگیر خود کرده است و بیماران را در مراجعه به متخصص سردرگم میکند. اولین هدف ما در مرکز فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد از ارائه مشاوره رایگان این است که بیمار بداند آیا دردی که دارد به فیزیوتراپی مربوط است و اگر نیست باید پیش کدام متخصص برود.

کلینیک فیزیوتراپی در سعادت آباد

مزایای مشاوره فیزیوتراپی

همانطور که توضیح دادم در قدم اول مشاوره فیزیوتراپی کمک میکند تا متوجه بشویم آیا راه درمانی درد فعلی شما فیزیوتراپی است یا باید به متخصص دیگری مراجعه کنید. در صورتیکه راه درمانی شما فیزیوتراپی باشد در مورد روش درمانی و تعداد جلساتی که نیاز دارید نکات لازم را خواهیم گفت.

در موارد بیشماری با بیمارانی مواجه میشویم که سالها به دنبال درمان اصلی درد خود هستند و در طول همه این مدت از درد شدید رنج برده اند و بصورت اتفاقی به مرکز درمانی مدنظر رسیده اند. بیمار خانم جوانی داشتیم که به دلیل درد مفصل فک بیش از 5 سال انواع و اقسام درمانها را دریافت کرده بود، از کشیدن دندان، تراشیدن سطح دندان، سوزاندن عصب و حتی کشیدن جندین دندان اما همچنان دچار درد شدید مفصل فک بود طوریکه به لحاظ روحی نیز دچار آشفتگی شده بود اما خوشبختانه با انجام چند جلسه فیزیوتراپی صورت نزد ما کاملا درمان شد. اگر از همان ابتدا به درمان اصلی خود هدایت شده بود هیچکدام از مشکلات ذکر شده را متحمل نشده بود.

روش فیزیوتراپی برای بیماران مختلف یکسان نیست، برخی نیاز به درمان دستی مانند ماساژ فیزیوتراپی، گرستون تراپی، فاشیا ریلیز و ... دارند. در دسته ای از بیماران از لیزر پرتوان، تکارتراپی، طب سوزنی درای نیدلینگ، ورزش درمانی، حرکات اصلاحی و سایر روشهای درمانی بهره میگیریم. در مشاوره رایگان فیزیوتراپی میتوان مشخص کرد که درمان شما با کدام یک از انواع فیزیوتراپی است. همچنین اطلاعاتی درباره مسیر درمانی و نتایج فیزیوتراپی که بیماران مشابه داشته اند بدست خواهید آورد.

هزینه فیزیوتراپی چقدر است؟

سوالات رایجی درباره هزینه فیزیوتراپی مطرح میشود. هزینه فیزیوتراپی 1401، هزینه فیزیوتراپی کمر، هزینه فیزیوتراپی با تامین اجتماعی، هزینه فیزیوتراپی آزاد، هزینه فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی، قیمت هر جلسه فیزیوتراپی چقدر است؟ تعرفه جلسات فیزیوتراپی و دهها سوال مشابه که همگی برای مطلع شدن بیماران از هزینه جلسات فیزیوتراپی است. یکی از کاربردهای مشاوره رایگان فیزیوتراپی دریافت پاسخ این سوالات است.

در واقع شما با مطرح کردن بیماری مفصلی عضلانی خود از هزینه فیزیوتراپی کمر درد، هزینه فیزیوتراپی زانو درد، هزینه فیزیوتراپی سیاتیک، هزینه فیزیوتراپی گردن درد، هزینه فیزیوتراپی شانه درد، هزینه فیزیوتراپی فلج بلز، هزینه فیزیوتراپی بدنسازی، هزینه فیزیوتراپی فرم دهی بدن، هزینه فیزیوتراپی دست و... مطلع میشوید که کمک میکند در انتخاب مرکز فیزیوتراپی خود آگاه شوید. ذکر این نکته هم ضروری است که هزینه فیزیوتراپی در هر جلسه برای همه بیماران یکسان نیست، بسته به انواع فیزیوتراپی که دریافت میکنید هزینه متفاوت است که در مشاوره رایگان به شما این اطلاعات داده خواهد شد.

ویزیت آنلاین فیزیوتراپی

مشاوره درمانی فیزیوتراپی آنلاین

بسیاری از ایرانیان ساکن خارج ایران و پارسی زبانان دیگر کشورها درخواست ویزیت آنلاین دارند. در این باره باید توضیحاتی را عرض کنم. ما برای تمامی افرادیکه امکان حضور در مرکز را دارند پیشنهاد میکنیم درمان را به صورت حضوری انجام دهند. اما با این حال درخواست های فراوانی برای درمان آنلاین داریم. روزانه پیام های زیادی از سراسر دنیا دریافت میکنیم که خواهان درمان از راه دور هستند. بیماری که مبتلا به کمر درد شدید بود و ساکن کانادا، بدلیل عدم امکان دسترسی به فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد به صورت آنلاین ارزیابی و درمان شد. چندی پیش بیماری با زانو درد شدید که ساکن پراگ بود داشتیم که حتی با انجام درمان در شهر خود به نتیجه مطلوب دست نیافته بود. خوشبختانه موفق شدیم با آموزش ورزش درمانی و چند تکنیک درمانی زانو دردش را درمان کنیم. مواردی از این دست فراوان بوده و در ادامه به توضبح شرایط بهره مندی از درمان غیر حضوری خواهیم پرداخت.

درمان آنلاین و غیر حضوری فیزیوتراپی

در کلینیک فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد مشاوره آنلاین فیزیوتراپی با اپلیکیشن های در دسترس، مانند واتساپ و تلگرام انجام میشود. شما عزیزان میتوانید ابتدا به شماره 00989354462653 پیام دهید و زمانی را برای دریافت مشاوره آنلاین اخذ کنید. در شرایطی که امکان دسترسی به اپ های یاد شده وجود نداشته باشد از طریق ایمیل به نشانی [email protected] درخواست خود را ارسال میکنید. در این مرحله نوبت مشاوره و درمان غیر حضوری و هزینه مربوطه و راه پرداخت آن به شما اعلام خواهد شد.

پس از انجام این مراحل نوبت شما ثبت شده و میتوانید مشکل خود را با فیزیوتراپیست صادق زراعتکار موسس و مسئول فنی فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد در میان بگذارید. ذکر این نکته ضروری است که مشاوره اولیه شما که شامل این موارد است رایگان است: اینکه اصلا مشکل فعلی شما راهکار درمانی فیزیوتراپی دارد یا خیر، و در صورت درخواست درمان حضوری روش درمان فیزیوتراپی شما به چه صورت است. پرداخت هزینه درمانی صرفا برای آن دسته از عزیزانی است که امکان مراجعه حضوری به مطب را ندارند و یا افرادیکه با درمانهای مختلف همچنان درد دارند و درمان نشده اند.

فیزیوتراپی در صرافها

فیزیوتراپی در سعادت آباد

برای آن دسته از مراجعین محترم که امکان حضور در مرکز فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد را دارند باید این نکته را بازگو کنم همانطور که از نام فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد پیداست، مطب در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است. آدرس را در بخش پایین سایت میتوانید یادداشت کنید و اگر لوکیشن دقیق ما را در سعادت آباد میخواهید میتوانید به شماره واتساپ یا تلگرام یک پیام درخواست لوکیشین ارسال کنید تا در اسرع وقت آدرس فیزیوتراپی در سعادت آباد برای شما ارسال گردد. برخی بیماران با جستجوی عبارت فیزیوتراپی در صرافها، فیزیوتراپی در بلوار دریا، فیزیوتراپی علامه، فیزیوتراپی شهرک غرب و فیزیوتراپی میدان کاج به سایت ما هدایت میشوند.