آدرس فیزیوتراپیبلوار سعادت آباد، بالاتر از چهارراه مسجد، خیابان 30، پلاک 85
مشاوره رایگان021-88681746

بهترین فیزیوتراپی تهران

آرامش نام کلینیک فیزیوتراپی در سعادت آباد و یکی از بهترین فیزیوتراپی های تهران است. در مرکز فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد از روشهای نوین الکتروتراپی، لیزر درمانی، درمان دستی (ماساژ فیزیوتراپی)، گرستون درمانی، تکارتراپی و ورزش درمانی برای درمان بیماران استفاده میکنیم. بیمارانی که برای درمان به کلینیک فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد مراجعه میکنند شامل کمر درد، سیاتیک، درد لگن، باسن، درد کشاله ران، گردن درد، زانو درد، درد مچ، شانه درد، فیزیوتراپی بعد از عمل جراحی، تریگر پوینت، فلج بلز، ام اس، آسیب ورزشی مانند پارگی رباط صلیبی، پارگی مینیسک، پیچ خوردگی مچ پا، کشیدگی تاندون و... است. برای برقراری ارتباط با کلینیک با شماره 88681746 تماس بگیرید و یا در واتساپ با شماره 09354462653 مشاوره فیزیوتراپی دریافت کنید. 

مراکز فیزیوتراپی تهران

مراکز فیزیوتراپی زیادی در تهران دایر شده اند که به ارتقای سطح سلامت جامعه کمک زیادی کرده اند. مراکز فیزیوتراپی در شمال تهران، مراکز فیزیوتراپی در غرب تهران هستند که هر یک به نوبه خود در خدمت مردم و تلاش برای کاهش مصرف دارو و نیاز کمتر به درمانهای سنگین تر مانند جراحی هستند. در سعادت آباد هم مراکز فیزیوتراپی خوبی قرار دارد. یکی از مراکز بسیار خوب که نتایج درمانی بسیار مطلوبی بدست آورده و رضایتمندی بیماران را دارد، فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد است. ارزیابی دقیق بیمار، برنامه درمانی تخصصی، اهمیت به ورزش درمانی و اصلاح فرم بدنی از ویژگی های مهم این مرکز فیزوتراپی است. پس از پایان جلسات فیزیوتراپی هم ارتباط با مرکز مقدور است و در موارد بسیار مشاوره ما بصورت آنلاین و از طریق فضای مجازی به بیمار ادامه دارد. 

بهترین مرکز فیزیوتراپی غرب تهران

فیزیوتراپی آرامش یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی در غرب تهران است. تجربه بالا در کنار دانش روز از ارکان فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد است. تجربه 16 سال کار کلینیکی به همراه دانش آموختگی از بهترین دانشگاه علوم پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی تهران موید این مسئله است. ما از هر دو رکن دانش و تجربه در ارزیابی و درمان بهره میگیریم. ارزیابی دقیق بیمار و توجه به راستای بدنی و فرم بدن بیمار از ویژگی های کلینیک فیزیوتراپی آرامش در سعادت آباد است. از دیگر ویژگی های مهم عدم دخالت دستیار در درمان بیمار است. تمام دوره درمان فیزیوتراپی از معاینه تا آخرین روز درمان توسط فیزیوتراپیست صادق زراعتکار صورت میگیرد و جزییات روند پیشرفت بیمار از ابتدا تا انتها زیر نظر ایشان بوده تا بهترین نتیجه درمانی بدست آید. 

بهترین فیزیوتراپی تهران

بهترین فیزیوتراپی شهرک غرب

در کلینیک فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد مراجعین بیشماری از شهرک غرب، بلوار دریا، بلوار پاکنژاد، بلوار سعادت آباد، علامه جنوبی، صرافها و ... داریم. بیمارانی داریم که به دلیل درمان نشدن از نقاط بسیار دورتر تهران، از شرق و جنوب گرفته تا کرج، و از شهرستانهای دیگر کشور برای درمان فلج بلز، درای نیدلینگ، لیزر پرتوان فیزیوتراپی، آسیب بدنسازی، آسیب نوازندگی، سیاتیک، درد کشاله ران و... به ما مراجعه میکنند. باعث افتخار است که توانسته ایم بهترین خدمات فیزیوتراپی را ارائه کنیم و از نقاط دور و نزدیک کشور بیماران را درمان کنیم.

در آخرین مورد بیمار مبتلا به کمر دردی داشتیم از خوزستان که چندین جلسه فیزیوتراپی رفته بود، پس از مراجعه مجدد به متخصص و تزریق همچنان از درد شدید کمر و درد سیاتیک رنج میبرد و در آستانه عمل جراحی قرار گرفته بود تا اینکه با مرکز فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد آشتا شد. پس از ارزیابی دقیق متوچه منبع اصلی درد کمر و درد سیاتیک وی شدیم و پس از ده جلسه فیزیوتراپی بصورت کامل درمان شد و به شهر خود برگشت.

بهترین فیزیوتراپی شهرک غرب

فیلم فیزیوتراپی

در کانال یوتیوب فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد فیلم فیزیوتراپی بسیاری وجود دارد که از چندین سال قبل شروع به تهیه و انتشار آن کردیم. این بار مراحل درمان یکی از ورزشکارانی که در فوتبال دچار آسیب به کشاله ران شده بود را مشاهده خواهید کرد که از شهر گرگان به ما مراجعه کرد. پس از ارزیابی توانستیم با طب سوزنی درای نیدلینگ درد کشاله ران وی را درمان کنیم. بیمار آقای جوانی هستند که در فوتبال دچار کشیدگی کشاله ران شدند. پس از انجام چند جلسه فیزیوتراپی در شهر خود پیشرفت چندانی نداشتند و به ما مراجعه کردند که خوشبختانه توانستیم درد کشاله ران ایشان را درمان کنیم. 

فواید فیزیوتراپی چیست

حتما در اطرافیان خود سراغ دارید افرادی که وقتی برای مسافرت به خارج از کشور میروند، بهمراه خود انواع و اقسام داروها را میبرند. علت اینست که کشورهای دارای سیستم درمانی مدرن، مردم را به سویی هدایت میکند که کمترین دارو را مصرف کنند، چرا که حتی ساده ترین دارو نیز بدون عارضه نیست و مصرف بیش از حد آن میتواند در دراز مدت مشکلات فراوانی را به بیمار و به جامعه وارد کند.

حتی برای دریافت مقادیر بسیار ناچیز دارو بیمار باید انواع آزمایش را بدهد تا سرانجام پزشک تعداد انگشت شماری دارو تجویز کند. لذا هموطنان ما که به این سبک درمانی عادت ندارند و علاقه زیادی به خوردن داروهای متنوع و رنگارنگ دارند، مسافرت برون مرزی خود را بدون خرید دارو از کشور و به سوغات بردن آن انجام نمیدهند.

فرهنگ پزشکی حاکم در ایران به شکلی است که عوارض روش های درمانی کمتر توضیح داده میشوند و بیماران بیشتر به سمت مصرف دارو، جراحی و دیگر روشهای دارای عارضه هدایت میشوند. روشهای درمانی غیر دارویی و غیر جراحی مانند فیزیوتراپی جایگاه ویژه ای دارند چرا که هیچ عوارضی ندارند. در فیزیوتراپی مهمترین ویژگی نداشتن عوارض است. درمان علت ایجاد کننده درد بیمار و نه فقط از بین بردن درد بیمار از مهمترین فواید فیزیوتراپی است. 

آیا فیزیوتراپی عوارض دارد؟

کشورهای بسیار پیشرفته دنیا تلاش میکنند جامعه را به سمتی ببرند که بیمار با روشهایی غیر دارویی و غیر جراحی درمان بشود. در این بستر درمانهایی که ویژگی غیر دارویی و غیر جراحی دارند و اصطلاحا درمانهای conservative و یا invasive محسوب میشوند چه به لحاظ سرمایه گذاری، تبلیغ و آگاهی رسانی عمومی، کارهای تحقیقاتی و علمی، پشتیبانی مالی سازمانهای بیمه گر و… به شدت حمایت میشوند، تا بیماران کمتر انواع و اقسام ترکیبات داروهای شیمیایی را با عوارض جبران ناپذیرش بخورند و یا به سادگی خود را به تیغ جراحی بسپارند. متاسفانه در سیستم درمانی کشور ما تاکنون به این موارد توجه جدی نشده است. داروخانه مانند سوپر مارکت محلی برای خرید بشمار میروند که شما به راحتی میتوانید آنگونه که میل دارید برای خود دارو تجویز کنید.

عوارض مصرف دارو

بدن ما قادر به ساخت مسکن است، اگر ما به روشی بتوانیم خودِ بدن را وادار به ترشح مسکن بیشتری بکنیم علاوه بر کاهش درد، عوارض مصرف دارو را از بین برده ایم. با خوردن مسکن کم کم توانایی بدن در مقابله با درد از دست میرود و این حالت در سنین بالا معضل جدیدی برای بیمار است و حالا که درد قسمتهای مختلف بدن را درگیر کرده است، خوردن مسکن نیز کارساز نیست. از طرفی درمان تنها توسط داروی مسکن موجب میشود تا بیمار درد احساس نکند اما عامل پدید آورنده درد پیشرفت کرده و در نتیجه آسیب بیمار جدی تر شود.

سعادت آباد فیزیوتراپی

فیزیوتراپی در سعادت آباد

حال که با ویژگی و فواید فیزیوتراپی آشنا شدیم، اندکی به بحث درباره آرامش، فیزیوتراپی در سعادت آباد خواهیم داشت. فیزیوتراپی آرامش در سعادت آباد با تیکه بر درمان دستی یا منوآل ریشه درد مفصل و درد عضلات شما را درمان میکند. درمان دستی از مهمترین راهکارهای درمان در مرکز فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد است. پیدا کردن منشا درد و تلاش برای آزادسازی بافت درگیر یکی از مناسبترین راههای درمان قطعی درد مفصلی عضلانی است. در این شیوه با لمس دقیق منبع درد بیمار را یافته و با اعمال نیروی مکانیکی در جهات آناتومیک آن را آزاد میکنیم. فاشیا ریلیز، گرستون تراپی، ایسکمیک کامپرشن، فریکشن و بسیاری تکنیکهای دیگر بصورت تخصصی در کلینیک فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد بکار گرفته میشود. لیزر پرتوان برای لیزر درمانی بافت صدمه دیده از روشهای بسیار موثر است. آموزش ورزش فیزیوتراپی برای منزل را بصورت جدی دنبال میکنیم تا شانس آسیب مجدد به کمترین میزان برسد. طب سوزتی بویژه درای نیدلینگ از مهمترین درمانهای مرکز فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد است.