آدرس فیزیوتراپیبلوار سعادت آباد، بالاتر از چهارراه مسجد، خیابان 30، پلاک 85
مشاوره رایگان021-88681746

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل خدمت نوینی از مرکز فیزیوتراپی آرامش در سعادت آباد تهران است. بیماران بسیاری به دلایل مختلف امکان حضور در کلینیک فیزیوتراپی را ندارند و ما به عنوان یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی تهران آماده ایم تا دغدغه درمان بیمارتان را در منزل نداشته باشید. برای تنظیم نوبت با شماره 88681746 تماس بگیرید و یا در واتساپ به شماره 09354462653 پیام دهید و مشاوره فیزیوتراپی دریافت کنید.

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

کلینیک فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد در غرب تهران قرار دارد. مراجعین برای فیزیوتراپی در سعادت آباد، فیزیوتراپی در شهرک غرب، فیزیوتراپی در علامه جنوبی و شمالی، فیزیوتراپی در صرافها، فیزیوتراپی در میدان کاج و فیزیوتراپی در بلوار دریا به مرکز ما مراجعه میکنند. همچنین از دیگر مناطق غرب تهران مانند محله شاهین، جنت آباد، سردار جنگل، پونک، همیلا، اکباتان، ستارخان، گیشا و شهران نیز مرکز فیزیوتراپی ما را برگزیده اند. در مناطق غرب تهران مرکز فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد درمان در منزل ارائه میکند. بدین منظور کارشناس ما به منزل بیمار در غرب تهران مراجعه کرده و پس از ارزیابی مشکلات بیمار برنامه درمانی ویژه طرح ریزی و اجرا میکند. بیماران بسیاری در غرب تهران از فیزیوتراپی در منزل مرکز ما بهره برده اند و سلامت خود را بازیافته اند.

فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

یکی از مناطق تحت پوشش ما برای ارائه فیزیوتراپی در منزل شمال تهران است. الهیه، فرشته، جردن، نیاوران، قیطریه، تجریش، کامرانیه، اختیاریه و دیگر مناطق کادر درمان ما حضور یافته و فیزیوتراپی بیمار شما را انجام میدهند. برای دریافت نوبت فیزیوتراپی در منزل میتوانید به شماره 09354462653 در واتساپ پیام ارسال کنید و محدوده محل زندگی خود را بنویسید. همکاران ما اطلاعات اولیه بیمار را ثبت کرده و پس از بررسی همکار فیزیوتراپیست ما برای ارزیابی بیمار و شروع درمان در منزل اعزام میشود. 

در صورت عدم دسترسی به واتساپ میتوانید به شماره اعلام شده پیامک ارسال کنید و یا با شماره 88681746 تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات لازم را به شما ارائه دهند.

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

هزینه فیزیوتراپی در منزل

هزینه فیزیوتراپی در منزل با هزینه جلسات فیزیوتراپی در کلینیک متفاوت است. اینکه آسیب بیمار چیست، سن و وزن، میزان همکاری بیمار همگی در تعیین هزینه فیزیوتراپی در منزل نقش دارد. اما مهمترین عامل قیمت فیزیوتراپی در منزل به تجربه و مهارت متخصص فیزیوتراپی بستگی دارد. معمولا برای کاهش هزینه باید از همکاران کم تجربه تر و دانشجویان در حال فراغت از تحصیل بهره برد. متخصصین فیزیوتراپی با تجربه به طبع هزینه بالاتری خواهد داشت که خانواده بسته به نوع آسیب و حساسیت درمان بیمار میتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. 

کدام بیماران به فیزیوتراپی در منزل نیاز دارند

بنا به گفته موسس فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد افراد سالمند بیشترین درصد فیزیوتراپی در منزل را تشکیل میدهند. افراد سالمند توانایی کمی برای بیرون رفتن از خانه دارند و در مواردی هم که قادر به حرکت هستند فرزندان فرصت همراهی ایشان را ندارند و بنابراین تصمیم به فیزیوتراپی در منزل میگیرند. دسته بعدی بیمارانی هستند که به تازگی عمل جراحی کرده و قادر به مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی نیستند. در این موارد هم فیزیوتراپی در منزل گزینه مناسبی است. بیمارانی که به دلایلی توان حرکتی خود را از دست میدهند مانند سکته مغزی، ام اس، پارکینسون، قطع نخاع و دیگر مشکلات مشابه نیز خواهان فیزیوتراپی در منزل هستند که در ادامه بیشتر در این مورد توضیح خواهم داد. 

فیزیوتراپی در منزل زانو

بیمارانی که برای زانو نیاز به فیزیوتراپی در منزل دارند عمدتا افرادی هستند که به تازگی عمل جراحی تعویض مفصل زانو انجام داده اند. این بیماران که اغلب مسن هستند بعد از جراحی تعویض مفصل زانو باید در منزل استراحت کنند و جابجایی برایشان کمی دشوار است. بنابراین فیزیوتراپیست درمان را در منزل بیمار انجام میدهد. دسته بعدی سایر جراحی های مفصل زانوست. مثلا ورزشکارانی که دچار پارگی رباط صلیبی یا پارگی مینیسک شده اند و عمل جراحی زانو انجام داده اند. بیمارانی که برای افزایش قد عمل جراحی الیزاروف انجام میدهند، یا جراحی اصلاح زانوی پرانتزی و ضربدری انجام میدهند و قادر به آمدن به مرکز فیزیوتراپی نیستند در منزل فیزیوتراپی زانو دریافت میکنند. برای هماهنگی جهت فیزیوتراپی در منزل زانو با شماره 88681746 تماس بگیرید.

فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

فیزیوتراپی تعویض مفصل در منزل

بیمارانی که به دلیل آرتروز باید تحت عمل جراحی تعویض مفصل قرار بگیرند پس از ترخیص تا مدتی به خوبی قادر به حرکت نیستند و باید در منزل فیزیوتراپی شوند. جراحی تعویض مفصل لگن بیشتر به دنبال زمین خوردن افراد سالمند و شکستگی سر فمور انجام میشود اما در مواردی به دلیل آرتروز شدید و دیگر مشکلات استخوانی ران هم ضرورت می یابد. تعویض مفصل زانو هم معمولا به دنبال آرتروز و تخریب شدید سطح مفصل انجام میشود. پس از تعویض مفصل زانو و لگن، بیمار نیاز به فیزیوتراپی در منزل دارد تا قدرت عضلات ران را بازیابی کند و توان خود را برای راه رفتن بازیابد. پیشگیری از خشکی مفصل و چسبندگی بافت نرم از مهمترین اهدافی است که در فیزیوتراپی تعویض مفصل زانو و لگن دنبال میشود. فیزیوتراپی تخصصی تعویض مفصل زانو و لگن در فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد و در منزل توسط همکاران ما قابل درمان است.

فیزیوتراپی کمر در منزل 

دسته ای از بیماران در منزل به دلیل کمر درد نیاز به فیزیوتراپی دارند. افرادیکه دچار سانحه شده و یا آسیب نخاعی دارند نیاز به فیزیوتراپی در منزل دارند. آسیب به نخاع منجر به بی حرکتی بیمار میشود، پای بیمار فلج شده و فرد قادر به ایستادن و راه رفتن نیست. این بیماران باید در منزل تحت مراقبت پزشکی و فیزیوتراپی قرار بگیرند و با انجام روشهای توانبخشی توانایی خود را بازیابند. یکی دیگر از دلایل فیزیوتراپی کمر در منزل، جراحی ستون فقرات است. عمل جراحی ستون فقرات برای تکمیل درمان نیاز به فیزیوتراپی دارد. در مراحل ابتدایی پس از عمل جراحی ستون فقرات بیشتر بیماران به فیزیوتراپی کمر در منزل نیاز دارند تا بتوانند حرکات اولیه خود را بدست آورده و در انجام کارهای روزمره مستقل شوند. در مرکز فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد برای فیزیوتراپی کمر در منزل برنامه تخصصی داریم.  

فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل

بخش عمده ای از بیماران فیزیوتراپی در منزل را سکته مغزی تشکیل میدهد. به دنبال سکته مغزی حرکات یک سمت بدن مختل شده و دست و پای بیمار شل میشود. بیمار قادر به ایستادن و راه رفتن نیست. حتی در موارد شدید بیمار بدون کمک قادر به نشستن هم نیست. در حین راه رفتن تعادل بیمار بهم میخورد و اگر به تنهایی راه برود زمین میخورد. در دسته ای از بیماران قدرت تکلم هم از دست میرود و برقراری ارتباط با بیمار بسیار دشوار شده و به سادگی مفاهیم را متوجه نمیشود. بلافاصله پس از بروز سکته مغزی باید بیمار را بصورت اورژانسی به مراکز درمانی برسانید تا اقدامات فوری جهت حفظ جان بیمار آغاز شود. بعد از خروج از فاز اولیه بیمار مرخص میشود تا ادامه درمان در منزل دنبال شود.

راهکار اصلی راه اندازی بیمار مبتلا به سکته مغزی فیزیوتراپی است. فیزیوتراپی سکته مغزی موجب افزایش قدرت عضلات بیمار میشود و بافت اسپاستیک را آزاد میکند. در فیزیوتراپی به بیمار آموزش میدهیم مستقل شود و بدون نیاز به کمک بتواند کارهای شخصی خود را از سر گیرد. آموزش راه رفتن و ورزش تعادلی از دیگر اهداف فیزیوتراپی سکته مغزی است. تجربه طولانی ما در امر فیزیوتراپی در منزل بیمار سکته مغزی در مرکز فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد یکی از دلایل انتخاب ما توسط بیماران سکته مغزی است. تیم فیزیوتراپی در منزل ما به راه اندازی سریعتر و کسب استقلال فردی بیمار سکته مغزی کمک میکند.

فیزیوتراپی پارکینسون در منزل 

پارکینسون یک بیماری سیستم عصبی است و قدرت تحرک بیمار را کم میکند. تعادل بیمار به شدت از دست میرود طوریکه در موارد شدید بیمار پارکینسون قادر به راه رفتن مستقل نیست. وضعیت بدنی بیمار پارکینسون هم تغییر میکند و بیمار به شدت خمیده میشود. پای بیمار انگار به زمین چسبیده و بلند کردن پا برای قدم برداشتن غیر ممکن به نظر میرسد. فیزیوتراپی بیمار پارکینسون معمولا در منزل انجام میشود چرا که جابجایی برایش بسیار سخت است. در فیزیوتراپی پارکینسون، فیزیوتراپیست با ورزش درمانی به بیمار کمک میکند دامنه حرکتی بیشتری کسب کند، عضلات نرم تر شوند و تعادل افزایش یابد. آموزش قدم گذاری و راه رفتن از مهمترین اقدامات فیزیوتراپی در منزل بیمار پارکینسون است. درمان تخصصی و راه اندازی پارکینسون در منزل توسط همکاران فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد انجام میشود.

فیزیوتراپی در منزل سکته مغزی

فیزیوتراپی ام اس در منزل

ام اس یک بیماری دیگر سیستم عصبی است که قدرت حرکت بیمار را مختل میکند. برخلاف سکته مغزی و پارکینسون که الگوی مشخصی برای ناتوانی بیمار دارد، در ام اس (MS) میزان از دست رفتن حرکت بیماران مختلف متفاوت است. برخی بیشتر در دست، برخی در پا و لگن و برخی از بیماران در تعادل خود دچار مشکل میشوند. معمولا دوره های فراز و فرود در ام اس دیده میشود که با نام حمله ام اس شناخته میشود. در کنار درمان دارویی، فیزیوتراپی درمان مهم MS (ام اس) است. دسته ای از بیماران ام اس قادر به راه رفتن هستند و میتوانند فیزیوتراپی را در کلینیک انجام دهند اما دسته ای دیگر ممکن است به دلیل شدت ناتوانی حرکتی توان مراجعه به مرکز فیزیوتراپی را نداشته باشند و مایل به انجام فیزیوتراپی در منزل باشند. تیم فیزیوتراپی در منزل فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد با سالها تجربه درمان بیماران ام اس در کنار شماست.

مرکز فیزیوتراپی در سعادت آباد

یکی از سوالات رایج این است که بیمار ما فیزیوتراپی در منزل را به پایان رسانده و اکنون قادر به راه رفتن هست، ادامه درمان در مرکز فیزیوتراپی آرامش چگونه است؟ مرکز فیزیوتراپی آرامش در سعادت آباد قرار دارد و آن دسته از بیمارانی که امکان مراجعه حضوری دارند میتوانند به آدرسی که در انتهای سایت نوشته شده مراجعه کنند. آن دسته از بیمارانی که فیزیوتراپی در منزل خود را پشت سر گذاشته و اکنون توانایی راه رفتن دارند هم میتوانند در سعادت آباد به کلینیک مراجعه کنند. جهت اطلاع آن دسته از عزیزانی که با محله سعادت آباد آشنایی ندارند باید عنوان کنم که سعادت آباد را با جستجو در گوگل میتوانید بیابید و یا به عنوان کلیدواژه از کلمات " بلوار سعادت آباد " " بلوار دریا " " شهرک غرب  " " میدان کاج " " علامه جنوبی " " صرافها " استفاده کنید. پس از باز شدن نقشه مرکز فیزیوتراپی در سعادت آباد به کلینیک فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد هدایت خواهید شد. همچنین با تماس با شماره 88681746 پیش از مراجعه میتوانید نوبت فیزیوتراپی دریافت کنید.