آدرس فیزیوتراپیبلوار سعادت آباد، بالاتر از چهارراه مسجد، خیابان 30، پلاک 85
مشاوره رایگان021-88681746

کاربرد RF در فرم دهی بدن بدنسازان

RF در فرم دهی بدن بدنسازان بسیار موثر است. فرم دهی، صاف و شفاف شدن پوست، جوانسازی پوست بدن از کاربردهای فراوان آر اف فیزیوتراپی است. تکار فیزیوتراپی با بکارگیری امواج رادیو فرکانسی علاوه بر دارا بودن اثرات درمانی خاص، بر ظاهر بدن نیز بسیار اثرگذار است. از آنجا که تماس های فراوانی درباره چگونگی اثر RF بر فرم دهی بدن داشتیم، برآن شدیم تا توضیحات کاملی درباره چگونگی آن ارائه دهیم.

درمان سلولیت با RF

در کنار یک شیوه زندگی سالم و یک رژیم غذایی صحیح RF، تا حد زیادی در درمان سلولیت های چربی و فیبری موثر است. سلولیت در نتیجه اختلال در عملکرد بافت همبند ایجاد می شود. RF تکار سبب افزایش گردش خون یا میکرو سیرکولیشن و ساخت عروق خونی جدید یا واسکولاریزاسیون در لایه های عمقی درم شده و بدین ترتیب متابولیسم بافت مورد نظر شدیدا فعال می شود.

فعالسازی حرکات دودی سیستم لنفاوی موجب جمع آوری سریع متابولیت ها و مایعات اضافی بافت های گره دار پوستی شده و تون طبیعی بافت را بازیابی می کند، قوام و درخشش پوست را بازیابی کرده و موجب داشتن اندامی لطیف و نرم می شود. این اثر بویژه از ایجاد سلولیت در نواحی ران، شکم، پهلو و باسن جلوگیری کرده و موجب جوانسازی پوست این نواحی می شود.

برای ورزشکاری که به شدت در تلاش است تا بدنی خوش فرم داشته باشد ایجاد سلولیت بسیار آزار دهنده است. در کلینیک فیزیوتراپی آرامش در سعادت آباد با بکارگیری اصولی و علمی امواج آر اف به ورزشکار کمک میکنیم تا به فرم بدنی دلخواه خود برسند. در صورتیکه برای رسیدن به فرم بدنی دلخواه تلاش می کنید و مایل هستید میتوانید با شماره 88681746 تماس بگیرید و یا در واتساپ به شماره 09354462653 مشاوره دریافت کنید. 

آر اف در فرم بدهی شکم، پهلو، ران و باسن ورزشکاران موثر است 

لیفتینگ و فرم دهی بدن

RF سبب حصول بهترین نتایح درمانی در بازسازی بافت هایی می شود که در نتیجه اختلالات گردش خون عروق ریز، مانند آویزان شدن پوست و جمع شدن بافت اسکار تغییر کرده اند. درمان با آر اف تکار از طریق افزایش متابولیسم بافتی سبب بهبود موثر تن و قوام بدن و صورت با ماندگاری طولانی مدت و بدون هیچ گونه عوارض جانبی می شود.

RF با قابلیت تنظیمات وسیع در اپلیکاتورهای تک قطبی و دو قطبی اش و دامنه وسیعی از فرکانس های مختلف و داشتن مودهای متفاوت و گوناگون یک ابزار موثر برای مقابله با تغییرات ناشی از افزایش سن مانند چروک های پوستی، آویزان شدن صورت، سینه ها، بازو و ران است که بصورت کاملا ایمن و موثری سبب سفت و محکم شدن و درخشان شدن پوست می شود.

باسن خوش فرم با RF

التهاب بافت همبند سبب اختلال عملکرد در سیستم گردش خون عروقی و لنفاوی می شود. دستگاه تکار با انتقال انرژی گرمایی طبیعی سبب افزایش دما در بافت شده که در نتیجه گردش خون و متابولیسم بافت به نحو موثری بهبود می یابد. در بسیاری از پاتولوژی های بافتی مواد التهابی در بافت تجمع می کنند که اگر این مواد اضافی جذب نشوند میتوانند سبب توقف جریان خون و لنف شوند که به مرور و در صورت مزمن شدن سبب آسیب جدی به بافت می شود.

تکار در کنار سایر تکنیک های رایج برای تخلیه خون و لنف باعث جذب سریع مواد زائد تجمع یافته شده و بدین ترتیب ادم، ورم و مایعات اضافی به نحو موثری تخلیه می شوند، این مسئله موجب می شود که باسنی خوش فرم داشته باشید. ورزشکارانی که علاقمند به شرکت در مسابقات زیبایی اندام و بیکینی هستند می توانند با استفاده از امواج قدرتمند آر اف در کنار برنامه ورزشی خود به فرم بدنی خود برسند. فرم دهی شکم، فرم دهی باسن، فرم دهی ران از جمله موارد کاربرد RF است.

 

باسن زیبا و خوش فرم با دستگاه RF

 

فرم دهی بدن بدنسازان

بازسازی بدنی به معنای اصلاح آسیب های بافتی است. دستگاه RF عوامل متابولیک مانند خونرسانی و فعال کردن سیستم لنفاوی و افزایش trophism  بافتی را تحریک و تنظیم می کند. با این عملکرد RF سبب کاهش تجمع چربی، بهبود قوام عضلانی، افزایش انقباض بافتی، بهبود گردش لنف و از بین بردن سلولیت ها می شود و همراه با  سبک زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب به فرم دهی باسن، ران، بازو و پهلوها و کمر می انجامد.

لاغری موضعی با دستگاه RF

RF مدرن برای بهبود ظاهر و نمای بدن نیز بسیار کارآمد است. بویژه در از بین بردن چربی های تجمع یافته زیر پوست بسیار سودمند است. کاربرد هایپرترمال RF موجب افزایش حرارت در منطقه مورد درمان شده که به شدت موجب افزایش میکروسیکولیشن ناحیه می شود. ناحیه تحت درمان مملو از آنزیم لیپاز می شود که مسئول متابولیسم چربی هاست. پس از بکارگیری مود چربی سوزی RF، کاهش بافت چربی اندام و کاهش چشمگیر سایز بدنی و سایز کمر بدست می آید. RF تکارتراپی در کلینیک فیزیوتراپی آرامش انجام می شود.