بلاگ

23 آبان 1401

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل خدمت نوینی از مرکز فیزیوتراپی آرامش در سعادت آباد است. بیماران بسیاری به دلایل مختلف امکان حضور در کلینیک فیزیوتراپی را ندارند و ما به عنوان یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی تهران آماده ایم تا دغدغه درمان بیمارتان را در منزل نداشته باشید. افراد سالمند بیشترین درصد فیزیوتراپی در منزل را تشکیل میدهند. افراد سالمند توانایی کمی برای بیرون رفتن از خانه دارند، بیمارانی که به تازگی عمل جراحی کرده اند و بیمارانی که به دلایلی توان حرکتی خود را از دست میدهند مانند سکته مغزی، ام اس، پارکینسون، قطع نخاع و دیگر مشکلات مشابه نیازمند فیزیوتراپی در منزل هستند.

13 آبان 1401

بهترین فیزیوتراپی تهران

آرامش نام کلینیک فیزیوتراپی در سعادت آباد است. در مرکز فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد از روشهای نوین الکتروتراپی، لیزر درمانی، درمان دستی، گرستون درمانی، تکارتراپی و ورزش درمانی برای درمان بیماران استفاده میکنیم. بیمارانی که برای درمان به کلینیک فیزیوتراپی آرامش سعادت آباد مراجعه میکنند شامل کمر درد، سیاتیک، درد لگن، باسن، درد کشاله ران، گردن درد، زانو درد، درد مچ، شانه درد، فیزیوتراپی بعد از عمل جراحی، تریگر پوینت، فلج بلز، ام اس، آسیب ورزشی مانند پارگی رباط صلیبی، پارگی مینیسک، پیچ خوردگی مچ پا، کشیدگی تاندون و... است

07 آبان 1401

گرستون تراپی در کلینیک فیزیوتراپی

گرستون یا گراستون تراپی یک درمان دستی (ماساژ فیزیوتراپی) است که علاوه بر اثرات درمانی بسیار مفید در طیف گسترده ای از دردهای مفصلی عضلانی مانند کمر درد، زانو درد، شانه درد، گردن درد، تریگر پوینت تراپی و... در آسیب ورزشی هم بسیار سودمند است. نکته مهم در مورد گراستون درمانی این است که دانش آناتومی در بهره گیری از این شیوه ضروری است.

27 مهر 1401

ورزش خانگی درد لگن و باسن

ورزش درمانی از مهمترین بخش های فیزیوتراپی است که در بیشتر مشکلات سیستم اسکلتی عضلانی مثل زانو درد، کمر درد، گردن درد، درد شانه و کتف و... بسیار کاربردی است. یکی از اهداف ما در مرکز فیزیوتراپی آرامش در سعادت آباد آموزش درمان خانگی است. در این مبحث آموزش ورزش خانگی برای عضلات خارجی ران را توضیح میدهم.

25 مهر 1401

فیزیوتراپی ام اس، ورزش های خانگی

ام اس در خانم ها شایع تر است و در برخی منابع شیوع آن در زنان 4 برابر مردان برآورد شده است. وجود کمبود ویتامین D و کمتر قرار گرفتن در معرض نور خورشید میتواند زمینه ساز ام اس باشد. در مطالعات دیگر استرس بالا، اضطراب و قرار داشتن در محیط های پر تنش، وجود بیماری التهابی و یا اختلال در تیروئید را عواملی برای ابتلا به ام اس عنوان کردند.

08 مرداد 1401

فرق فلج بلز شدید و خفیف چیست

در بیماری فلج بل همه بیماران به یک اندازه دچار از دست دادن حرکات صورت خود نمیشوند. برخی بیماران در همان اوایل حرکات زیادی را از دست میدهند و چهره شان دچار تغییر حالت شدید میشود. در حالیکه برخی دیگر از بیماران با همین بیماری حرکات کمتری را از دست میدهند.

04 مرداد 1401

درمان عوارض شغل آرایشگری

آرایشگران با توجه به استفاده طولانی مدتی که از مفاصل مختلف بدن شان دارند به شدت در معرض دردهای مفصلی همچون درد دست، شانه و کتف، گردن، کمر، لگن و دنبالچه و زانوها هستند. در مقاله حاضر قصد داریم با انواع آسیب دیدگی ها، علت آنها و درمان تخصصی این آسیب ها توضیح دهیم.

13 اسفند 1400

فلج بل، علت و درمان

فیزیوتراپی راه درمان اصلی و قطعی فلج بلز است. از میان تمامی درمان ها تنها فیزیوتراپی تخصصی صورت است که به بازگردانی حرکات از دست رفته صورت کمک میکند. برقراری توازن و قرینگی از نتایج فیزیوتراپی تخصصی صورت است. در کلینیک فیزیوتراپی صورت آرامش ابتدا حرکات مختلف صورت بیمار را ارزیابی می کنیم و با توجه به نتایج ارزیابی درمان مناسب را پیاده سازی می کنیم

13 اسفند 1400